Selasa, 10 Mei 2016

INGIN JUAL DAN BELI HARTANAH SEKARANG URGENT !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Saya daripada IW Properties Putrajaya ada pembeli yang sedang mencari rumah, apartment, Kondo, flat untuk di beli di kawasan seperti berikut:
1) Gombak 
2) Setapak
3) Ampang
4) Keramat
5) Hulu Kelang
6) Gombak
7) Mana2 tempat dalam KL & Selangor juga boleh.
Jika tuan-tuan dan puan-puan berminat untuk MENJUAL atau MENYEWA rumah anda, sila hubungi saya. Insyaallah saya boleh membantu.
Insyaallah saya akan tolong carikan untuk anda semua.
Saya boleh membantu dalam marketing, urusan bank (ada lebih 10 panel bank), lawyer, valuation (check market value) dan lain2.
Sila isi butiran Tuan2 & Puan2 dalam borang (Link) dibawah untuk tindakan lanjut daripada saya.
Shahrul Nizam Terima kasih
Whatsapp : 0196197278
IW Properties Putrajaya
dolcity@gmail.com

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

 

Nuffnang

Site

Iklan

 
Blogger Templates