Rabu, 22 Julai 2015

Night Hiking at Bukit Tabur



Gila! Itu lah perkataan yang korunk fikirkan.

Hari Jumaat Malam sabtu dua minggu berpuasa, aku bersama-sama 3 sahabat yang gila melakukan perbuatan gila yang korunk fikirkan gila, itu nama gila. Memang gila-gila. Gila bukan sebarang gila. Gila-gila menyesal yang pernah terjadi dalam diri aku,  sahabat aku itu tak tahu pulak apakah mereka bertiga menyesal atau tidak kerana pada firasat aku pastinya akan menyesal gila

Pada dasarnya aku tidak terfikir jugak tentang idea mahu mendaki bukit ketika manusia-manusia hina yang sedang lena dibuai mimpi indah sedangkan kami yang separuh gila ini macam sesuatu telah terjadi serebrum .

Ini adalah first time aku hiking tengah malam buta.  Memang gila! Nyesal pun ada.

Nah! Padan muka ko!








2 ulasan :

  1. Abg Shahrul... gemuknye ko sekarang...

    Salam mengimbas kenangan.

    antaracintadankasih.blogspot.com

    BalasPadam
  2. biasa lah. makin lama makin berisi.

    BalasPadam

 

Nuffnang

Site

Iklan

 
Blogger Templates